I made this widget at MyFlashFetish.com.

sile tinggalkan cap jari kaki anda =]

Ahad, 19 Disember 2010

demam balik PENJARE



okay..
aku taw korang taw pe aku nk.tulis...
dh nme p0n nk blik skolah...
so...brg2 mstilah nk yg bru..
*cm budk budk..hehe
then...
akak aku yg bru blik dr johor 2 yg knon2 blik bercuit la ktekn..
haha...
terus menggendong anak anak nye untk memborong di MAYDIN MALL...
ha ha ha
aku p0n dengan jeles menjeling anak anak sedare aku tu dgn pembelian mereke yg melampau...
kasut baju beg n so on la sume perfect BARU..
*okey aku jeles..
hahahahahahha
time aku ckp kt mk aku...knon2 mnje pdahal gedik...(auw auw..haha)
nk jugk cm dorg....


aku: mak...*smbil angkat angkat kening...oja bile lg??
mak: laa.....ade seta0n je lg...nk jugk??
aku: lorh......... :') (tangisan dlm senyuman)
mak: xyah la....... *smbil buat mke innocent knon2 xperasan ngan mke asam terlebih peram ak nie
aku: urm~~ *terus msuk ke bilk tnpe berpaling lg.. (cewahhhh) haha




fuh~~
memg rse nk selam kpale lam kolah umah tok wan sbelah sedare aku.....
hahaha
taon las nie la nk serbe bru p0n...
law untung leh bwk msuk U terus....
*pdahal law msuk U kompem nk brg lg bru + lg mhal..
hahahahahha
pepe p0n...
MAK!!!
i kecik at ngan u....
sob sob sob :'(


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...